luni, 15 noiembrie 2010

Andreea Marin Bănică este dezamăgită de ce se întâmplă în televiziune !

Andreei Marin Bănică nu îi place cum se face rating acum la mai toate televiziunile din România, aceasta preferând în locul emisiunilor de scandal să urmărească filme si chiar desene animate împreună cu familia sa ...

"Îmi este dor de modul în care eu am învăţat să fac televiziunea. Pare-se că este o vreme apusă, întrucât în ziua de astăzi principiile sunt cu totul altele decât cele din şcoala veche. Nu e nevoie de scandal să faci rating... Eu am făcut un program 10 ani de zile fără să fie nevoie de scandal, iar această emisiune a ajuns prima în audienţe şi nu a dat-o nimeni jos"

2 comentarii:

Alina spunea...

Eu sunt in totalitate de acord cu ea . La televizor nu mai poti vedea decat scandaluri si vedete de carton ! :(

ana spunea...

din pacate are dreptate :(( se alege prafu de tara asta :((

Trimiteți un comentariu